Najveći “Fijatov” dobavljač autodelova će, umesto najavljene jedne, u Šumadiji graditi više fabrika, gde će, umesto 350, biti otvoreno oko hiljadu novih radnih mesta. Ranije je najavljeno da će ovaj komponentaš svoju proizvodnju locirati u “Zastavinom” pogonu mehaničke obrade ili u industrijskoj zoni Korman polje. Sada je već izvesno da će se u halama mehaničke obrade locirati proizvodnja delova od plastike. Renoviranje tog pogona je u toku, a načelno je dogovoreno da se ovom proizvođaču ustupi još pet hektara u industrijskoj zoni Korman polje za izgradnju fabrike u kojoj bi bila smeštena proizvodnja još dve celine. Izgradnja te fabrike trebalo bi da počne već u junu, a “Manjeti Mareli” je zainteresovan za izgradnju još jednog pogona i centralnog magacina za rezervne delove iz kojeg bi se snabdevala centralna i jugoistočna Evropa, ali i zemlje sa kojima Srbija ima sporazum o slobodnoj trgovini.
Najveći “Fijatov” dobavljač autodelova će, umesto najavljene jedne, u Šumadiji graditi više fabrika, gde će, umesto 350, biti otvoreno oko hiljadu novih radnih mesta, saznaju “Novosti”.
Ranije je najavljeno da će ovaj komponentaš svoju proizvodnju locirati u “Zastavinom” pogonu mehaničke obrade ili u industrijskoj zoni Korman polje. Sada je već izvesno da će se u halama mehaničke obrade locirati proizvodnja delova od plastike. Renoviranje tog pogona je u toku, a načelno je dogovoreno da se ovom proizvođaču ustupi još pet hektara u industrijskoj zoni Korman polje za izgradnju fabrike u kojoj bi bila smeštena proizvodnja još dve celine.
Izgradnja te fabrike trebalo bi da počne već u junu, a “Manjeti Mareli” je zainteresovan za izgradnju još jednog pogona i centralnog magacina za rezervne delove iz kojeg bi se snabdevala centralna i jugoistočna Evropa, ali i zemlje sa kojima Srbija ima sporazum o slobodnoj trgovini.
Dobavljači
U Korman polju svoje pogone će graditi još petnaestak italijanskih komponentaša. “Fijat” i Vlada Srbije će u narednom periodu intenzivno raditi na lokalizaciji proizvodnje kod bivših “Zastavinih” kooperanata, jer je do sada italijanske testove prošlo samo kragujevačko preduzeće za proizvodnju dizalica “Promotor Irva”.