“Mareli” gradi više fabrika

Bez autora
May 12 2010

Najveći “Fijatov” dobavljač autodelova će, umesto najavljene jedne, u Šumadiji graditi više fabrika, gde će, umesto 350, biti otvoreno oko hiljadu novih radnih mesta. Ranije je najavljeno da će ovaj komponentaš svoju proizvodnju locirati u “Zastavinom” pogonu mehaničke obrade ili u industrijskoj zoni Korman polje. Sada je već izvesno da će se u halama mehaničke obrade locirati proizvodnja delova od plastike. Renoviranje tog pogona je u toku, a načelno je dogovoreno da se ovom proizvođaču ustupi još pet hektara u industrijskoj zoni Korman polje za izgradnju fabrike u kojoj bi bila smeštena proizvodnja još dve celine. Izgradnja te fabrike trebalo bi da počne već u junu, a “Manjeti Mareli” je zainteresovan za izgradnju još jednog pogona i centralnog magacina za rezervne delove iz kojeg bi se snabdevala centralna i jugoistočna Evropa, ali i zemlje sa kojima Srbija ima sporazum o slobodnoj trgovini.

“Mareli” gradi više fabrikaNajveći “Fijatov” dobavljač autodelova će, umesto najavljene jedne, u Šumadiji graditi više fabrika, gde će, umesto 350, biti otvoreno oko hiljadu novih radnih mesta, saznaju “Novosti”.

Ranije je najavljeno da će ovaj komponentaš svoju proizvodnju locirati u “Zastavinom” pogonu mehaničke obrade ili u industrijskoj zoni Korman polje. Sada je već izvesno da će se u halama mehaničke obrade locirati proizvodnja delova od plastike. Renoviranje tog pogona je u toku, a načelno je dogovoreno da se ovom proizvođaču ustupi još pet hektara u industrijskoj zoni Korman polje za izgradnju fabrike u kojoj bi bila smeštena proizvodnja još dve celine.

Izgradnja te fabrike trebalo bi da počne već u junu, a “Manjeti Mareli” je zainteresovan za izgradnju još jednog pogona i centralnog magacina za rezervne delove iz kojeg bi se snabdevala centralna i jugoistočna Evropa, ali i zemlje sa kojima Srbija ima sporazum o slobodnoj trgovini.

Dobavljači

U Korman polju svoje pogone će graditi još petnaestak italijanskih komponentaša. “Fijat” i Vlada Srbije će u narednom periodu intenzivno raditi na lokalizaciji proizvodnje kod bivših “Zastavinih” kooperanata, jer je do sada italijanske testove prošlo samo kragujevačko preduzeće za proizvodnju dizalica “Promotor Irva”.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik